Historia Bridge Solutions Hub S.A. rozpoczęła się w 2010 roku od założenia domu mediowego Bridge Media. Przez ponad dekadę firma realizowała setki kampanii mediowych dla szerokiego grona klientów na różnych platformach. Dostrzegając szybkie zmiany w obszarach nowych technologii i dynamiczny rozwój e-commerce, właściciele zdecydowali się skoncentrować na budowie wewnętrznych kompetencji w branży e-commerce, a także na inwestowaniu w nowoczesne rozwiązania online.
W odpowiedzi na te potrzeby, firma rozwinęła aplikację do zarządzania biznesem i kalendarzem online, wspierającą właścicieli firm w efektywnym prowadzeniu działalności. Jednocześnie, dostrzegając wzrost popularności marketplace’ów w Polsce i Europie, Bridge Solutions Hub S.A. zdecydowała się na strategiczną dywersyfikację działalności, stawiając na rozwój handlu internetowego poprzez tworzenie i promocję własnych marek oraz oferowanie usług e-commerce dla wartościowych brandów z opcją sprzedaży cross-border.
Dzięki zrównoważonemu podejściu do innowacji i dywersyfikacji, Bridge Solutions Hub S.A. ewoluuje w kierunku efektywnie działającej i skalowalnej organizacji, dostosowującej się do trendów rynkowych i oferującej atrakcyjne perspektywy rozwoju zarówno dla partnerów biznesowych, jak i inwestorów.